6 marketingových tipov, ktoré vám pomôžu nakopnúť svoju značku na Instagrame

Nie je žiadnym tajomstvom, že vaša firma alebo profil musí byť aktívny na Instagrame . V súčasnosti túto sociálnu sieť využíva viac ako 500 miliónov používateľov.

Ide o sociálnu sieť, ktorá poskytuje vynikajúcu marketingovú platformu na oslovenie potenciálnych zákazníkov z každého kúta sveta.

Ak chcete zlepšiť svoj marketing Instagrame , je potrebné zvýšiť jeho sledovanie so stabilnou základňou followerov. Koniec koncov, čím viac ľudí, ktorí prichádzajú do kontaktu s vašou značkou a sledujú vás na Instagrame , tým väčšie publikum dokážete osloviť za každú dobu, kedy uverejnite príspevok. Tu je sedem ľahko realizovateľných marketingových tipov pre Instagram , ktoré vám pomôžu nakopnúť – zadarmo.

1. Využite bezplatné nástroje Instagramu.

Instagram nedávno začal zavádzať pre jeho využívanie a reklamu Bussiness profily, ktoré sa výrazne podobajú a idú ruka v ruke s profilmy na sociálnej sieti Facebook spolu s obrovskou “kontaktnou” výzvou na akciu, ktorá umožňuje používateľom e-mailovať, volať alebo textovať.

Táto možnosť vám prinesie prístup k rôznym nástrojom ako sú Analyká či Demografia – ako inak ich možeme nazývať kľudne –  štatistiky  a poskytujú používateľom prístup k údajom o zobrazeniach a interakciách. Ak používate účet Instagram pre svoju firmu, môžete zvážiť konverziu osobného profilu na firemný profil, aby ste mohli naplno využiť tieto možnosti. Čím viac rozumiete tomu, ako používatelia interagujú s vaším obsahom, tým lepšie môžete vykonať úpravy s cieľom zlepšiť vašu interakciu.

2. „Cross promote“ služby Instagramu.

Chcete jednoducho pridať nových sledovateľov Instagram, ktorí už vašu značku milujú? Uverejnite príspevok vo všetkých ostatných profiloch sociálnych médií – Facebook, Twitter, LinkedIn atď. A pozvite ich, aby sledovali váš profil Instagram. Už vás sledujú na sociálnych médiách, takže sa očividne zaujímajú o to, čo ponúkate, a tak im dajte iný spôsob, ako sa spoločensky pripájať k vašej značke.

Nepredpokladajte, že vaše príspevky oslovia každého, kto je pripojený k vašej značke na sociálnych médiách. Mnoho ľudí sa premiestňuje z určitých platforiem sociálnych médií a niektorí nie sú na niektorých z nich tak aktívni ako v iných sieťach. Chcete, aby vaši sledovatelia boli pripojení k čo najväčšiemu počtu vašich sociálnych profilov, aby ste zvýšili svoj dosah na príspevok.

3. Nezaťažujte svoje publikum alebo nebuďte otravný až príliš.

Chcete veľmi často uverejňovať príspevky, aby vaša značka zostala sledovaná, pletiete si na seba len bič. Ten vám len odoženie vašich sledovateľov a končí to s tým, že váš účet nebudú už sledovať.

Neexistuje žiadny kúzelný vzorec, ktorý bude fungovať pre každú značku. Musíte otestovať a zistiť, ako reaguje vaše publikum. Ako východiskový bod navrhujem, aby ste pridávali obsah dvakrát denne, striedali počas dňa čas, aby zistili, kedy nastane najvyššia angažovanosť príspevku. Potom začnite experimentovať s čoraz menšou dávkou príspevkov za deň a venujte pozornosť angažovanosti.

4. Vytvorte interakciu so svojimi sledujúcimi 

Ak niekto vynaloží čas na to, aby zanechal komentár k jednému z vašich príspevkov, obetujte dve sekundy času na odpoveď a poďakujte mu. Táto jednoduchá angažovanosť môže vytvoriť lojálneho zákazníka, ako aj skvelého promotéra vašej značky.

Taktiež nájdite spôsoby, ako umožniť svojim followerom komunikovať s vašimi príspevkami. Jednoduchý spôsob môže byť – “Označte troch svojich priateľov, ktorí by to radi …” . Takáto stratégia môže rýchlo vytiahnuť vašu značku pred väčšie publikum a zároveň aj prilákať nových followerov. Keďže sa dostávajú do vášho profilu Instagram prostredníctvom priateľa.

5. Vytvorte interaktívny hashtag.

Vytvorenie interaktívneho hashtagu je skvelý spôsob, ako vytvoriť okamžité spojenie – stačí, ak používate hashtagy správnym spôsobom. Veľmi jednoduchá stratégia, ktorú by som použil pre niektoré z väčších značiek. Napríklad vytvorenie nového hashtagu , pod ktorým môže nový užívateľ vyhľadávať na opätovné zobrazenie vašich obrázkov s vaším produktom.

6. Pridávajte a pretvorte obsah iných relevantných účtov.

Ak sa vám zdá ťažké nájsť dostatok obsahu na uspokojenie potrieb vášho followera , zvážte aj možnosť pridávanie obsahu z iných príslušných účtov Instagramu. Nezabudnite pod obrázok pripísať originálny zdroj v príspevku tým, že označíte jeho profil a uvediete ho do svojho popisu.

Existuje veľa aplikácií, ktoré umožňujú prevziať fotografie z Instagramu a uložiť ich do galérie, čo vám umožní jednoducho ich pridávať. Jednou z nich je napríklad Repost for Instagram.

Text je súčasťou Refresher Blogu, nie je redakčným obsahom. Administrátorov môžete kontaktovať na [email protected].

Ohodnoť blog
1
Poslať správu
Instaboost je služba, ktorá pomáha budovať Váš instagram prirodzenou cestou a to interakciou s novými sledujúcimi cez naše marketingové techniky.

Chceš vedieť, keď instaboost pridá nový blog?

Zadaj svoj mail a dostaneš upozornenie. Kedykoľvek sa môžeš odhlásiť.