Stačilo nudných reklám. Nechajte na vašom eshope rozprávať vašich zákazníkov a sledujte zmeny (aj v predaji)
Jednoducho, je to akýkoľvek obsah, ktorý vytvorili vaši zákazníci a fanúšikovia značky. K najbežnejším formám UGC patria recenzie a hodnotenia produktov, fotografie a videá od zákazníkov, príspevky a komentáre na sociálnych sieťach alebo blogy a videá o skúsenostiach s vašimi produktmi.
Máte a používate ich vo vašom online marketingu? Ak nie, tak čítajte ďalej.
V dobe presýteného online obchodu sa zákazníci čoraz viac obracajú na autentické zdroje informácií, ako sú recenzie a odporúčania od iných zákazníkov. Referencia klienta alebo kamaráta poskytuje sociálny dôkaz o kvalite produktov a služieb, čím zvyšuje dôveryhodnosť značky.
Zároveň obsah generovaný užívateľom zlepšuje zapojenie zákazníkov a buduje komunitu okolo vašej značky. Keď sú zákazníci v určitej komunite, sú viac lojálni a ochotní odporúčať produkty svojim známym i neznámym.
V neposlednom rade, UGC môže zlepšiť SEO vášho e-shopu, lebo často obsahuje kľúčové slová, ktoré hľadajú vaši potenciálni zákazníci.
To je dostatok dobrých dôvodov, aby ste pracovali s autentickým UGC, ak vás čaká tvorba eshopu.
Povzbudzujte zákazníkov, aby vytvárali recenzie a zanechávali hodnotenia po zakúpení produktu.
Pomocou zaujímavých súťaží a kampaní na sociálnych sieťach podporujte zákazníkov, aby zdieľali fotografie a videá s vašimi produktmi a službami.
Vytvorte špeciálny hashtag pre vašu značku, ktorý budú používať vaši klienti pri zdieľaní obsahu.
Spolupracujte s dôveryhodnými tvorcami UGC alebo influencermi pri vytváraní autentického obsahu.
Nájdite úplne nové možnosti, ako získať od vašich zákazníkov kvalitný obsah a potom ho umiestňujte na vašom webe a e-shope tak veľa, "ako sa len dá".
Text je súčasťou Refresher Blogu, nie je redakčným obsahom. Administrátorov môžete kontaktovať na [email protected].
Chceš vedieť, keď fadam pridá nový blog?
Zadaj svoj mail a dostaneš upozornenie. Kedykoľvek sa môžeš odhlásiť.