Nie všetko je práve tak ako to vyzerá. Čašníčka ako taká by sa mala chovať k zákazníkovy slušne, byť neustále vysmiata a milá.
Momentálne by som sa najradšej z chuti zasmiala . Pretože človek ktorý nikdy nezažil aspoň jeden jediný víkend na pozícii čašníčky nemôže vedieť ako veľmi je náročné byť na zákazníka milá . Predsa len , keď si neodbitný zákazník ktorý je značne pod parou presadzuje svoje vlastné pravidlá stále dookola je ťažké sa držať na uzde. Najlepšie zo všetkého je asi keď začuješ vetu " Náš zákazník , náš Pán." Ako vážne? Haló čo sme v období komunizmu? Žijeme v 21. storočí tak sa spamätajte. Nemienim sa tu teraz sťažovať aké je to náročné. Sama som si toto povolanie vybrala . Alebo inak. Ono v podstate je asi veľmi dôležité kde ako čašníčka pracuješ. Moja osobná skúsenosť nieje bohvie ako dobrá . Ale chybami sa človek učí. Tieto blogy budú hlavne obsahovať moje najzaujímavejšie skúsenosti práve z mojej práce. Myslím , že sa máš na čo tešiť.
Malá ochutnávka. Dovolím si povedať, že v každom podniku určite nezažiješ napríklad výbuch petardy v uzavretom priestore. Vieš si predstaviť ten šok keď začuješ ranu ako z dela v miestnosti plnej ľudí , následne vidíš dym a po ňom nasleduje výbuch smiechu dosť napitého človeka , ktorý pomaly ani nevie kde sa nachádza.
Text je súčasťou Refresher Blogu, nie je redakčným obsahom. Administrátorov môžete kontaktovať na [email protected].
Chceš vedieť, keď adrianaortova22 pridá nový blog?
Zadaj svoj mail a dostaneš upozornenie. Kedykoľvek sa môžeš odhlásiť.