8.4.2018 15:05

The Weeknd - My Dear Melancholy, recenzia

Vplyvný 28 ročný Kanaďan, reprezentant Alternatívneho R&B The Weeknd prichádza po takmer dvoch rokoch s novým sólovým projektom, EP "My Dear Melancholy,".

Posledná sólovka Weeknda "Starboy" sa dočkala oprávnene veľkého úspechu. Starboy je album, na ktorom Abel spravil najviac hudobných riskov, ktoré sa mu veľmi oplatili. Po tomto albume som dúfal, že Abel ostane na tejto vlne viac experimentálneho zvuku a opäť príde s niečim prekvapivým - tieto očakávania podporoval aj list producentov na tomto EP, no My Dear Melancholy, tieto očakávania rozhodne nenaplnilo.

Tento projekt tvorí 6 pesničiek dokopy dlhých 20 minút, ktoré sa venujú už akosi klasickým Weekndovým témam : Láska, Rozchod, Drogy. EP otvára pesnička Call Out My Name, podľa ktorej sa dá odhaliť charakter celého albumu - Abel spieva o tom, že sa jeho bývala láska ich vzťahu nevenovala až tak ako on, ale stále dúfa, že ho potrebuje rovnako on ju. V podobnom tóne sa ťahá celý tento projekt - ani jedna z pesničiek nieje vyslovene zlá, ale neprináša nič nové, nič oslovujúce. Som si istý, že toto EP ocenia skalný fanúšikovia Abela, no My Dear Melancholy je pre mňa prepouživaný zvuk The Weeknda, ktorý neprináša nič nové. Najsvetlejšie miesto tohoto EP je pre mňa pesnička Wasted Times, v ktorej sa mi najviac páči ťahavý emotívny bass line spolu s chytľavou percussion - pre mňa jediny vystupujúci singel z tohoto EP. Samozrejme keď rozprávam o produkcii, na celom projekte je veľmi kvalitná, no žiaľ nie dostatočne vystupujúca nato, aby nejako špeciálne zaujala.

Tento projekt by som ohodnotil 5/10, avšak toto je len môj názor a ak máte iný, budem iba rád ak sa oň podelíte.

Najlepšia pesnička : Wasted Times

Najhoršia pesnička : Hurt You