MÓDNA ZNAČKA z GARÁŽE

U nás v Bratislave sa skrýva toľko skvelých talentov, o ktorých sme ešte poriadne nepočuli.

Mladá Bratislavčanka Laura Bezuchova je jednou z nich. Má začínajúcu úspešnú módnu značku, ktorou dáva do povedomia, aby sme sa vykašlali na trend a išli vlastnou cestou.

Aká je jej tvorba a, ako začínala, alebo čo má do budúcna v pláne sa dozvieš v nasledujúcom článku.

Otázka, ktorú ti pokladá asi každý, ako si začínala?

L-REVOLUTION vziklo po mojej prvej priehliadke pod spoločnosťou Resonace pod vedením Zuzany Aichovej som sa rozhodla, že začnem pracovať na vlastnej značke.

Hlavné bolo, že som sa rozhodovala, čo by som chcela svojou tvorbou vyjadriť.

Na začiatok som dostala garáž vo Vlčom hrdle, čo bolo dosť čudné, lebo mi každý videl do vnútra. Napríklad keď som šila a pred garážou pán opravoval bicykel. Ľudia sa vždy zastavovali a pozerali sa do vnútra, čo robím. Bolo to celkom zaujímavé. Okoloidúci boli uchvátení, čo všetko sa dá v garáži robiť.

Takže to boli asi také moje začiatky.

V garáži neboli najlepšie podmienky. V zime tam bola neskutočná zima a zase v lete teplo. No našťastie neskôr sa mi naskytla možnosť presťahovať sa do veľkých pivničných priestorov. Keď som tam prišla len so stolom a s niekoľkými látkami a samozrejme so strojom, naozaj som netušila, čo v tak veľkom priestore budem robiť.

Zistila som, že to nebol až taký problém. Rozdelila som to tam na niekoľko častí, mala som tam taký provizórny showroom, aby klienti mohli vidieť moje práce.

Prečo práve móda, nenapadlo ti robiť niečo iné?

Na začiatku som sa venovala maľovaniu obrazov a abstraktnému umeniu. Začala som skúšať rôzne techniky, odlievala som zo sadry skúšala som rôzne formy abstraktného odievania. V podstate som si najprv prešla rôznymi technikami a až potom som sa rozhodla pre nositeľnú módu.

Prečo L-REVOLUTION? Mala si aj iné nápady pre názov značky?

Neviem či sa vyjadrím správne, ale chcela som svojou tvorbou rozpútať revolúciu, aby ľudia neboli až tak strojený, nech sa až tak neovplyvňujú súčastným trendom, lebo sa to nosí. Snažím neriadiť sa súčastným strednom. Veci, ktoré šijem a navrhujem sa nedajú kúpiť v obchode, sú jedinečné a osobite do každého chcem dať niečo zo seba. To symbolizuje tú revolúciu a L, lebo som Laura haha.

Čo máš do budúcna v pláne? Prečo si sa zamerala na to, že by si mala vlastnú značku?

Momentálne mám veľmi veľa kolaborácii. Mam niekoľko začatých spoluprác, ktoré ešte nie sú vypustené do sveta. Sú to spolupráce zamerané na rôzne odvetvia.

Teraz sťahujem aj svoj ateliér. Mojim snom bolo od malička mať vlastný byt s veľkým oknom a v ňom mať šjiaci stroj ako Carrie Bradshaw zo Sex v meste svoj notebook. Takže od stroja sa veľmi dlho nepohnem. Čo je úplne skvelé.

Taktiež začíname uskutočňovať veľký projekt, nazvime to “babská jazda”, ktorý by mal osloviť viac ľudí.

Ďalším mojim cieľom do budúcna je showroom. Sú rôzne miesta kde môže umelec prezentovať svoju tvorbu, no finančne je to náročné.

Po dvoch rokoch, keď mi ateliér začal už zarábať, som sa rozhodla, že chcem pomôcť a združiť umelcov, ktorí nemajú možnosť si prenajať miesto, kde by svoje umenie mohli prezentovať.

Dala som sa do kopy s rovnakými pipi girls, ako som ja a založili sme si svoj vlastný umelecký priestor. Dievčatá sú tatérky jednou z nich je aj Mishel De Vile - Devirly tatto. Cieľom je spojiť na jednom miesťe rôznych umelcov a ľudí, ktorých umenie zaujíma v rôznych oblastiach. Zároveň dúfam, že to bude taká motivácia pre začínajúcich umelcov, pretože začiatky sú hrozne ťažké pre každého. Jednoducho, keď to vieš a si v tom dobrý, tak to rob.

Text je súčasťou Refresher Blogu, nie je redakčným obsahom. Administrátorov môžete kontaktovať na [email protected].

Ohodnoť blog
14
Poslať správu
Študovala som odevný dizajn, teraz pracujem na TPP a neustále šijem na objednávku. Písaniu som sa venovala len v škole ale vždy má to bavilo. Písala som si denníky alebo rozpísala nejaký vlastný román, no nikdy som ho nedokončila. Pri písaní som sa odventilovala tak ako pri maľovaní alebo šití. Rozhodla som sa pisat články (blog) o začínajúcich umelcoch a o ľuďoch ktorý nie sú dostatočne viditeľný. To že majú aj cez 10000 followerov neznamená, že sú vidieť. Každý umelec chce aby ho niekto videl a ocenil. Aby to čo robí ľudí oslovilo a zaujalo. Možno je práve toto cesta ako im pomôcť. #neviditelnyumelci #invisibleartists

Chceš vedieť, keď Kristína Eisenhammerova pridá nový blog?

Zadaj svoj mail a dostaneš upozornenie. Kedykoľvek sa môžeš odhlásiť.