7 krokov na spustenie domácich predajných služieb online

Nasledujúcich sedem krokov predstavuje kľúčové fázy, ktoré musíte prejsť, aby ste nielen spustili ziskový online obchod, ale aj podnik, od ktorého môžete odstúpiť, pretože sa bude prevádzkovať sám,

ak ho nastavíte správne.

Krok 1: Výskum, akú službu môžete ponúknuť

Ak ste nikdy neponúkli služby sami alebo ste si nikdy nenajali niekoho, kto by pre vás dokončil službu online, potom prvá vec, ktorú musíte urobiť, je oboznámiť sa s tým, čo je známe ako "outsourcingov trh".

Outsourcing jednoducho znamená najať osobu na dokončenie úlohy za vás ( najímate zamestnanca). Pracovné miesta môžu byť malé, ako napríklad vytvorenie minútového zvukového hlasu, ktorý stojí $ 5, až po plnohodnotné projekty vývoja softvéru, ktoré môžu stáť desiatky tisíc dolárov.

Odporúčam, ak je to pre vás úplne nové, aby ste prešli procesom najímania niekoho, kto pre vás niečo urobí. Zaplaťte niekomu $10 až $100 za dokončenie úlohy a uvidíte, aké to je komunikovať s dodávateľom a najať si ho.

Nemala by to byť náhodná úloha. Zamyslite sa nad niečím, čo potrebujete, napríklad logom pre svoju firmu alebo grafikou hlavičky pre svoju stránku na Facebooku, alebo najímaním účtovníka na aktualizáciu účtovných záznamov alebo kuchára na prípravu týždenného plánu stravovania alebo výskumníka na nájdenie údajov, ktoré môžete použiť v blogovom príspevku alebo knihe, ktorú píšete.

Urobte z toho niečo zmysluplné, aby ste mohli presne posúdiť, akú hodnotu služba poskytuje. Musíte zažiť silu outsourcingu, aby ste pochopili, čo sa nakoniec chystáte predať so svojím vlastným obchodom v oblasti arbitráže služieb.

Ak chcete nájsť ľudí, ktorých si môžete najať, tu je päť outsourcingoch stránok, ktoré som použil:

Upwork
Fiverr
99Designs
Hiremymom
OnlineJobs.ph

Ak ste už oboznámení s outsourcingom (alebo po dokončení testovacej práce sami získate skúsenosti), ďalším krokom je zúžiť na prvej desiatke zoznam služieb, ktoré by ste mohli vybudovať svoje podnikanie okolo. Nakoniec si vyberiete len jednu službu, ale na účely tohto kroku musíte vytvoriť krátky zoznam potenciálnych služieb.

Ak chcete začať tento proces, navštívte päť outsourcingoch lokalít, ktoré som uviedol vyššie, a pozrite sa na všetky kategórie a dodávateľov, ktorí sú v súčasnosti uvedení. Nájdete viac ako dosť nápadov len pri pohľade na to, čo je v ponuke.

Aby ste sa zúžili na 10 najlepších krátkych zoznamov, zvážte faktory ako :

Existujú služby, ktoré už dobre poznáte z dôvodu vašej predchádzajúcej alebo aktuálnej práce?
Poznáte ľudí vo vašom sociálnom kruhu, ktorí by mohli potrebovať určité služby?
Ste viac osobne nadšený / máte záujem o konkrétnu službu?
Existuje vznikajúce odvetvie, ktoré zvýši dopyt po určitých službách?
Ktoré služby majú väčší potenciál pre väčšie ziskové marže alebo opakujúce sa príjmy?
Ak chcete dokončiť tento prvý krok, mali by ste skončiť s krátkym zoznamom desiatich služieb, ktoré by sa mohli stať základom pre vaše nové podnikanie.

Krok 2: Vyhľadajte svojho prvého potenciálneho zákazníka

Zároveň s výskumom potenciálnych služieb, ktoré ponúkate, by ste mali hľadať aj svojho potenciálneho prvého zákazníka.

Priateľ / člen rodiny / kolega môže spomenúť niekoho, koho pozná, že chce získať webovú stránku, mobilnú aplikáciu, nastavený podcast, vytlačené tričká, upravenú knihu, vytvorené video, chce nájsť opatrovateľku alebo "petsitter", najať si asistenta alebo nespočetné množstvo ďalších potenciálnych potrieb.

Môžete si tiež prečítať článok alebo si pozrieť video o niekom, kto predáva službu možno ako nezávislý pracovník alebo buduje firmu okolo služby v inej krajine.

Strávte nejaký čas kopaním na stránkach, ako sú nasledujúce, a nájdete veľa inšpiratívnych príbehov ľudí, ktorí vytvárajú firmy predávajúce služby:

Business Insider
Forbes
Podnikateľ

Neexistuje žiadny dôvod, prečo nemôžete kopírovať nápady iných ľudí a aplikovať ich do vašej miestnej oblasti, alebo ich môžete prispôsobiť podobným trhom.

Vašou úlohou je otvoriť uši a oči týmto potenciálnym príležitostiam na vytvorenie podnikania v oblasti arbitráže služieb. Práve teraz sa okolo teba vznášajú, ale nikdy predtým si ich nehľadával. Teraz, keď uvažujete ako podnikateľ, ktorý predáva služby, uvidíte príležitosti všade.

V ideálnom prípade sa vám otvorí príležitosť, ktorá priamo vedie k prilákaniu vášho prvého zákazníka, takže môžete prejsť na krok tri a dokončiť svoju prvú testovaciu prácu.

Ak sa tak nestane, vezmite si krátky zoznam desiatich služieb z predchádzajúceho kroku a začnite hľadať zákazníkov. Tu je niekoľko miest, kde ich môžete nájsť:

Zúčastnite sa miestnych sieťových podujatí/konferencií a v prípade potreby sa porozprávajte o tom, čo vaša firma robí
Pridajte sa k skupinám na Facebooku a vyhľadajte ľudí, ktorí žiadajú o pomoc
Staňte sa členom koučingových/majstrovských programov a hľadajte ďalších členov, ktorí žiadajú o pomoc

Ďalšie platformy sociálnych médií, ako sú Twitter a LinkedIn, sú tiež skvelými príležitosťami nájsť svojho prvého zákazníka, pretože každý deň sa ľudia snažia riešiť problémy. Musíte sa pozrieť na problémy iných ľudí ako na svoje obchodné príležitosti.

Krok 3: Dokončenie prvej testovacej úlohy

Moja prvá testovacia práca, keď som začal svoju prvú činnosť v oblasti arbitráže služieb, bol projekt prekladu jazykov, nie editačnú prácu, na ktorú sa moja firma nakoniec zamerala. Majte to na pamäti, keď dokončíte svoju prvú testovaciu prácu. Nemusí sa stať službou, na ktorú budujete svoje podnikanie.

S mojou druhou firmou sme našli dvoch testovacích klientov, ktorí nám pomohli so správou ich e-mailov a vybudovali službu podľa svojich potrieb.

Účelom testovacieho projektu je zistiť, či môžete urobiť túto službu ziskovou, vzhľadom na to, že najímate iných ľudí, aby poskytli službu, a zažiť, čo je potrebné na dodanie nadpriemernej hodnoty vášmu zákazníkovi.

Vaša testovacia úloha bude pravdepodobne veľmi manuálny proces. To je dobre.

Nebudete vedieť, čo si účtovať, takže budete musieť rokovať so zákazníkom a potom ísť nájsť dodávateľa a rokovať s nimi o cene za prácu. Testovací projekt môžete dokonca dokončiť sami, ak na to máte zručnosti.

Neskôr, keď sa dozviete viac o svojich zákazníkoch a dodávateľoch, budete môcť prísť s pevnými cenovými balíkmi, aby ste veci zefektívnili. Nateraz budeš testovať a učiť sa.

Tu je postup, ako vám odporúčam dokončiť testovací projekt:

1. Porozprávajte sa so zákazníkom a zistite všetko o tom, čo potrebujú urobiť, vrátane výstupov, časového rámca, rozpočtu, čo je ich cieľom a čo je pre nich najdôležitejšie. Urobte si podrobné poznámky a zaznamenajte aj konverzáciu (samozrejme s ich povolením).
2. Premeňte svoje poznámky na podrobnú pracovnú správu, rozdeľte si, čo potrebujete urobiť, časové rámce, rozpočet, výstupy a všetko, čo váš klient chce.
3. Vyhľadávajte na webových lokalitách outsourcingu a nájdite dvoch až troch ľudí, ku ktorým sa môžete priblížiť, a požiadajte o cenovú ponuku. Neodporúčam vám uverejňovať svoju prácu ako projekt, v ktorom sa ľudia uchýtajú o prácu, pokiaľ nemáte inú možnosť, namiesto toho by ste si mali ručne vybrať najlepších ľudí a priblížiť sa k nim (dajte im pracovnú dokumentáciu a požiadajte o cenovú ponuku)
4. Vezmite si najlepšiu cenovú ponuku od svojich dodávateľov a pridajte k tomu ziskovú maržu (peniaze, ktoré máte na vrchole toho, čo musíte zaplatiť dodávateľovi). Vráťte túto novú cenovú ponuku s maržou zahrnutou späť klientovi.
5. Klient súhlasí, alebo budete musieť pokračovať vo vyjednávaní, kým nedosiahnete dohodu, potom je práca potvrdená.
6. Zhromaždíte plnú platbu alebo zálohu, potom dáte pokyn svojmu dodávateľovi, aby začal pracovať a zaplatil im zálohu alebo splátku, ak je to potrebné.
7. Práca je dokončená a vrátená klientovi, zaplatíte dodávateľovi za prácu a ponecháte si ziskovú maržu pre seba.

Uistite sa, že počas tohto procesu máte na mysli jeden jasný cieľ – ako môžete preceniť hodnotu svojmu klientovi?

Keď sa dozviete viac o modeli arbitráže služieb, uvidíte, že zákaznícky servis a hodnota klienta sú kľúčovými hnacími faktormi, aby bolo vaše podnikanie úspešné (a ziskové!).

Moja prvá testovacia práca prebehla takto...

Našiel som niekoho, kto potreboval dokument preložený zo španielčiny do angličtiny. Oslovil som troch jazykových prekladateľov, ktorých som našiel online, dal som im pracovnú správu. Vybral som si najlepšiu cenovú ponuku $200, potom som sa vrátil k môjmu klientovi a citoval ich $300. Súhlasil. Povedal som môjmu dodávateľovi, aby začal pracovať. Práca bola vrátená, zaplatil som $200 môjmu dodávateľovi a udržal som si ziskovú maržu $100.

Vaše testovacie pracovné skúsenosti môžu vyžadovať viac vyjednávania alebo môžu zlyhať, ak sa nedokážete dohodnúť na cene alebo nemôžete nájsť dobrého dodávateľa. To je v poriadku, toto je proces učenia. Nevzdávajte to, kým nedokončíte svoju prvú testovaciu prácu.

Krok 4: Zhromažďovanie údajov na základe testovacích úloh

Vaša prvá testovacia práca by mala byť oslavovaná, ale nie na dlho. Je to len začiatok...

Odtiaľ by ste mali pokračovať v dokončovaní ďalších testovacích úloh. Ak bol prvý úspešný, pokračujte v hľadaní ďalších projektov poskytujúcich rovnakú službu.

Ak ste zápasili s počiatočnou testovacou prácou, alebo si to rozmyslíte, alebo sa otvorí nová príležitosť, ktorá vás vedie k otestovaniu inej služby, je to fantastické - testovanie a učenie je v tejto fáze cieľom, aj keď zmeníte služby dvakrát alebo trikrát.

V ideálnom prípade by ste mali dokončiť aspoň päť testovacích projektov, aby ste skutočne získali pocit, aké to je pracovať so zákazníkmi a dodávateľmi. Musíte objaviť všetky premenné, o ktoré sa môžete dozvedieť len tým, že skutočne dokončíte úlohy.

Dôležité otázky:

- Čo vaši klienti naozaj chcú a ako im môžete nadmerne doručiť
- Existuje typ klienta, s ktorým sa ľahšie pracuje
- Je pre vás jednoduchšie získať zákazníkov v určitých odvetviach
- Ako štruktúrovať pracovný stručný prehľad a dokončiť proces prijímania zamestnancov, aby ste našli najlepších poskytovateľov služieb
- Aké poplatky účtujú rôzni dodávatelia
- Koľko ziskovej marže môžete urobiť (testovanie rôznych cien je možné len vtedy, keď dokončíte viac ako jedno zamestnanie)
... a tak ďalej a ďalej.

Existuje toľko prehľadov, ktoré je potrebné získať, mnohé z nich sú náznaky, že máte potenciál pre úspešné podnikanie, ale len objaviteľné, keď dokončíte viac pracovných miest.

Keď som začal svoju prvú činnosť v oblasti arbitráže služieb, ponúkol som jazykový preklad, úpravu študentov, firemné úpravy a obnovenie úprav. V priebehu niekoľkých mesiacov, keď som začal dokončovať prácu, som sa naučil, že podniková editačná práca prišla s príliš veľa byrokracie, ale študentské editačné práce boli vo všeobecnosti oveľa jednoduchšie dokončiť. Nedostal som vôbec žiadnu prácu na životopise a prekladateľské práce ku mne neprišli tak ľahko ako úprava práce.

Táto skúsenosť mi ukázala, že študentská úprava je oblasť, na ktorú sa môžete zamerať. Samozrejme, učenie sa ešte neskončilo, ale bez toho, aby som zažil, aké je to mať zákazníkov a pracovať s dodávateľmi, nemohol som robiť zásadné rozhodnutia o smerovaní môjho podnikania.

Vaša práca v tomto kroku je jednoduchá – absolvujte aspoň päť testovacích úloh a naučte sa o tomto procese čo najviac. Uistite sa, že prinesiete nejaký zisk počas týchto testovacích úloh, nemôžete spustiť obchod so arbitrážou služieb bez toho, aby ste si zabezpečili maržu.

Krok 5: Nájdite dodávateľov A+ na poskytovanie služieb

Nakoniec, keď dokončíte viac práce pre zákazníkov, dosúdite k záveru. Buď:

A) Našli ste službu, na základe

B) Zistili, že nie je dobrou službou zamerať sa na niečo iné a potrebujete otestovať niečo iné

Ak sa služba ukáže ako príliš ťažká na nájdenie zákazníkov, nemôžete nájsť dobrých dodávateľov alebo nie je dostatočne veľká zisková marža, možno sa budete musieť vrátiť do svojej užšej listiny služieb a otestovať niečo iné.

Len dávajte pozor, aby ste sa príliš ľahko nevzdávali. Budú zápasy, budete čeliť pochybnostiam, ale musíte stále myslieť a správať sa ako vedec - všetko, čo robíte, je testovanie.

V určitom okamihu nájdete službu, ktorá funguje. Vaše testovacie práce idú dobre, zarábate, teraz všetko, čo musíte urobiť, je zmenšiť.

Skôr než začnete proces získavaní väčšieho počet zákazníkov (pozrite si ďalší krok), je dôležité, aby ste boli pripravení zvládnuť viac zákazníkov. Odporúčam vám, aby ste mali vždy väčšiu kapacitu na dodanie hodnoty ako vy zákazníci, čo znamená, že si musíte byť istí, že máte tím, ktorý dokáže nadmerne dodať hodnotu.

Ak veci šli dobre počas testovacej fázy ste už možno našli aspoň jedného dodávateľa A+ na poskytovanie služby. Tým "A+" mám na mysli niekoho, kto robí skvelú prácu, je skvelý komunikátor, účtuje spravodlivý poplatok, ale nie toľko, že nemôžete zarobiť ziskovú maržu a má schopnosť prijať viac práce.

Musíte si byť istí, že ak tam pôjdete a privediete viac zákazníkov, váš dodávateľ je spoľahlivý a pripravený.

Odporúčam vám, aby ste mali aspoň dvoch A+ pripravených, v prípade, že jeden z nich nemôže pracovať, a tak ste pripravení na prílev nových pracovných miest. Moja editačná práca predovšetkým odbehla z práce dvoch mojich najlepších redaktorov, ktorí robili 80% práce, ktorá prišla. Mal som k dispozícii niekoľko ďalších editorov, ale uistil som sa, že moji dvaja najlepší boli vždy zaneprázdnení, aby si nemuseli nájsť prácu inde.

Mali by ste mať pocit, že máte väčšiu kapacitu na to, aby ste sa mohli údiť do práce, ako prichádza práca, takže nikdy nebudeš musieť odvolať žiadneho zákazníka. To je dôvod, prečo odporúčam stráviť nejaký čas najímaním, než začnete expandovať.

Majte na pamäti, nájsť a najať dobrých dodávateľov je veľká práca. Výučba tejto zručnosti je nad rámec tohto článku. Nemali by ste sa zameriavať na rozširovanie svojho tímu, kým si nie ste istí, že ste našli službu, ktorú chcete rozvíjať.

Krok 6: Použite tieto 3 marketingové techniky na privedenie viac zákazníkov

Marketing je veľká téma nad rámec tohto článku. Môžem vám však poskytnúť tri najpravdepodobnejšie marketingové kanály, ktoré povedú k takému rastu, ktorý vygeneruje príjem vo výške 100 000 USD ročne alebo viac z vášho podnikania v oblasti arbitráže služieb.

1) Návštevnosť vyhľadávania

Organické vyhľadávanie Google dodalo mojej editačnej firme 50 % všetkých nových zákazníkov. Ako už bolo povedané, počas špičkových dní moja webová stránka prijala len 200 návštevníkov - väčšina dní bola bližšie k 100 - takže nehovoríme o obrovskej návštevnosti. Dôležité je, že idete po cielenej návštevnosti, konkrétnom zákazníkovi ideálnom pre vaše podnikanie, čo môžete urobiť vytvorením správneho druhu obsahu pre vaše webové stránky.

2) Platená doprava

Dnes je najčastejším zdrojom dopravy pre rýchly rast platená doprava. Najmä reklamy Facebooku a Googlu. Obe tieto siete vám umožňujú zacieliť na ľudí pomocou kľúčových slov, záujmov a demografických údajov, čo znamená, že keď sa vyjasníte svojmu ideálnemu cieľovému zákazníkovi, môžete sa na nich zamerať pomocou reklamných kampaní. Samozrejme, že potrebujete peniaze na zaplatenie reklám, takže táto možnosť nemusí byť k dispozícii, kým nezaplatíte nejaké peniaze.

3) Odporúčanie a opakovanie zákazníkov

Zatiaľ čo organická návštevnosť od Googlu poskytovala mojej firme nových zákazníkov, väčšina mojich príjmov pochádzala od opakovaných zákazníkov, ľudí, ktorí sa mesiac čo mesiac vracali s viac pracovnými miestami. Návštevnosť odporúčaní alebo inak známa ako Word of Mouth znamená, že vaši súčasní zákazníci prinášajú nových zákazníkov. Keď doručíte skvelú službu, získate opakovanú a odporúčanú návštevnosť. Z dlhodobého hľadiska možno nájdu tieto dva zdroje všetko, čo potrebujete na rast svojho podnikania.

Odporúčam, ak je váš rozpočet malý, zameriavate sa na bezplatné zdroje návštevnosti, ako je organické vyhľadávanie Google, marketing sociálnych médií, podcasty, blogovanie a marketing na Youtube. Ak máte rozpočet na reklamu a ste si istí, že viete, na koho sa zamerať, reklamy Facebook a Google sú určite najrýchlejšou cestou k zákazníkom.

Pamätajte si, že dlhodobo, stabilita a rast pochádza z práce, ktorú robíte pre svojich súčasných zákazníkov. Keď preceníte hodnotu, ľudia sa vrátia a kúpia znova a povedia to svojim priateľom a kolegom.

Krok 7: Najať agenta zákazníckej podpory, automatizovať svoje podnikanie

Akonáhle dosiahnete tento posledný krok, ste v poriadku a skutočne bežia úspešné služby, arbitráž podnikania. Zarábate dobré peniaze, máte dobrý tím a opakujete zákazníkov. Jediná vec, ktorú musíme urobiť, je vypadnúť z podnikania.

V závislosti od toho, aký druh služby predávate, možno budete musieť najať rôznych ľudí, aby ste sa nahradili. Minimálne prenájom zákazníckeho servisu / asistenta správy e-mailov je východiskovým bodom. Možno budete musieť najať ľudí, aby prevzali predajné a marketingové roly, aby zákazníci prichádzali.

S mojou editáciou som osobne preposielal e-maily medzi editormi a zákazníkmi a komunikovala s potenciálnymi zákazníkmi prostredníctvom e-mailu. Akonáhle moja firma zarábala dosť peňazí, najal som si osobu zákazníckeho servisu, ktorá prevzala tieto e-mailové úlohy. To mi v podstate nič neovplyvňovalo v dennej činnosti, aby som udržal peniaze prichádzať.

Toto je fáza, kedy zažívate skutočnú slobodu. Nielenže žijete životným štýlom Laptop Lifestyle , ale odomkli ste svoj život a vytvárate finančnú a časovú slobodu. To, čo robíte odtiaľto, je úplne na vás.

Text je súčasťou Refresher Blogu, nie je redakčným obsahom. Administrátorov môžete kontaktovať na blogy@refresher.sk.

Ohodnoť blog
3
Poslať správu

Chceš vedieť, keď dalibor.polomsky pridá nový blog?

Zadaj svoj mail a dostaneš upozornenie. Kedykoľvek sa môžeš odhlásiť.