Odkazy na Instagrame môžu byť umiestnené len v týchto prípadoch :
A.Jeden krát v odkaze bio
B.Stories (Príbehy pokiaľ prekonáte hranicu 10tisíc followerov )
C.Platená reklama
D.Správy DM
Na mnohých ďalších kanáloch, ako sú e-maily alebo vaše vlastné webové stránky, je zdieľanie odkazov relatívne jednoduché. Vložíte aktívny odkaz a ľudia naň kliknú. Na Instagrame to však nefunguje.
Do popisov videa IGTV môžete pridať odkazy, na ktoré sa dá kliknúť, čo nemôžete robiť v bežných príspevkoch na vašom Instagrame. Odkazy na prejdenie prstom (swipe up) môžete pridať v príbehoch Instagramu, keď dosiahnete hranicu 10 000 sledovateľov. Postup je nasledovný :
1.Vytvovoríte si IGTV
2.Do popisu videa vložíte odkaz(na tento odkaz sa dá už kliknúť)
3.Video zo IGTV zdieľate v príbehoch , čiže užívateľov smerujte aby si pozreli toto video
Celý návod si môžete prezrieť v nasledujúcom videu.
Instagram sa stal veľmi populárnym nástrojom pre obchodníkov a blogerov . Problém bol , že často potrebovali ľudí naviesť nie na jeden odkaz v popise bio ale na viaceré .Pre prácu si niekoľkými webovými adresami môžete zvoliť niektorú prepojovaciu službu napríklad https://linktr.ee/ . Služba v súčasnosti je čoraz viac populárna . Jednoducho pomocou tejto služby umiestnite do vášho profilu jeden odkaz na stránku , ktorá po rozkliknutí umožní používateľov vybrať si pomocou tlačidiel ďalšie cieľové odkazy kam chcete smerovať návštevnosť .
Instagram direct messages môžete použiť aj ako aktívnejší nástroj pre váš predaj. Pretože správy na Instagrame sú súkromné, ide o osobnejšiu formu komunikácie. Môžete osloviť či nových používateľov a na znak vďačnosti im napríklad ponúknuť menšiu zľavu vo vašom obchode. Dokonca si dokážte nastaviť aj v skratky a do skratiek umiestniť rôzne typy odpovedí , ktoré samozrejme môžu obsahovať hypertextové prepojenie.
Pokiaľ si Vás zaujímajú ďalšie Instagramové tipy a triky , tak množstvo článkov nájdete pravidelne na našom blogu.
Text je súčasťou Refresher Blogu, nie je redakčným obsahom. Administrátorov môžete kontaktovať na [email protected].
Chceš vedieť, keď evolum pridá nový blog?
Zadaj svoj mail a dostaneš upozornenie. Kedykoľvek sa môžeš odhlásiť.