26.11.2020 14:51

Zablokovaný Instagramový účet

V tomto článku vám priblížme naše skúsenosti, postrehy a zameriame sa na možnosti obnovenia Instagramového účtu.

Evolum.sk neobnovuje Instagramové účty , ktoré boli zmazané za porušenie pravidiel Instagramu. Článok je informačný a slúži na porozumenie a aké kroky podniknúť v prípade zablokovaného účtu. Nie je v našich možnostiach (ako tretej strany) riešiť technické záležitosti Facebooku(Instagramu).

V súčasnej dobe množstvo používateľov stále má problémy získať svoj Instagramový účet späť , či už vedome alebo nevedome porušili pravidlá alebo stali sa len terčom podozrivosti v očiach umelej inteligencie Instagramu.

Ak bol váš Instagramový účet zmazaný , či už oprávnene alebo nie (nazveme to chybou Instagramu) , tak mali by ste si prezrieť príručku pre používanie , tak aby ste sa vyhli v budúcnosti opätovným chybám aj , keď medzi určitými pravidlami je len tenká hranica medzi tým , čo je dovolené a čo nie. Instagram vám nikdy neodpovie na správu s konkrétnymi dôvodmi , prečo nastala konkrétna situácia. Dôvodom je , že daný fakt zmazania posudzuje umelá inteligencia a pracovníci podpory Facebooku zrejme tento dôvod tak isto nepoznajú.

Či už ste marketér ,známa osobnosť platíte si propagáciu na Instagrame je jedno ak ste sa nejakým krokom stali v očiach algoritmom umelej inteligencie podozrivý môže to viesť priamo k zmazaniu účtu a to bez žiadnej výstrahy ,či zablokovania určitých úkonov.

Uvedený obrázok je ukážkou podozrenia umelej inteligencie . Vo väčšine prípadov nejde o phishingový útok na váš Instagram . Instagram vás upozorní , že váš účet bol prelomený. Tento prípad sa stáva ak zdieľate prístup alebo sa prihlasujte do vášho Instagramového účtu súčasne z dvoch zariadení. V nesledovnom kroku overíte váš účet a zmeníte prístupové heslo.

Nasledujúci obrázok už môže znamenať hrozbu pre váš účet , že bude zablokovaný alebo nie. Instagram vás vyzve vyplniť captcha obrázok a zadať telefónne číslo pre overenie.

Instagram na konci Septembra začal masívne aktualizovať svoje spamové filtre . Táto aktualizácia často má aj chybné stránky.

Naša skúsenosť

Ako sme uviedli po poslednej aktualizácii Instagram posudzuje , či používate aplikáciu Instagramu (tá beží na oficiálnom programátorskom rozhraní) alebo prihlasujete sa do svojho účtu pomocou aplikácie tretej strany (rovnako programátorské rozhranie, neoficiálne), ktoré vie umelá inteligencia rozoznať , že nejde o spojenie s aplikáciu. (Vynecháme pohľad teraz na prihlasovanie do webového prehliadača). Výnimku majú partnerské aplikácie ako napríklad Later , Hootsuite. Rovnako by ste nemali mať žiaden problém s používaním Creator Studia. Takéto spojenia si dokážete skontrolovať aj priamo nadstavenia v aplikácii. Pod sekciu Bezpečnosť a Aplikácie a Webové stránky , kde nájdete aktívne, expirované alebo vymazané aplikácie. Vyhnúť by ste sa mali botovým aplikáciám , nástrojom na report výsledkov , či iné aplikácie tretej strany (zvyčajne danú informáciu o nich nenájdete v spomínanej sekcii). Stať sa nemusí samozrejme nič avšak v súčasnosti ide o hazard s vlastným účtom a mali by ste dané kroky zvážiť svoju bezpečnosť či úsilie a čas strávený s budovaním profilu. Aj v prípade zmazaného Instagramového profilu sa vám môže podariť získať váš účet späť ale proces o niečo zdĺhavejší ako v minulosti. Nie oficiálne stanovisko , kedy Instagram posúdi vašu žiadosť – môže to zabrať dni alebo týždne. Z našich skúseností momentálne proces obnovy zablokovaného účtu pomocou formuláru potrvá v priemere mesiac až dva. Mesiac až dva môže byť dlhá doba najmä pokiaľ potrebuje svoj Instagram využívať k propagácií.

Ako získať späť zmazaný Instagramový účet?

A.Možnosť : Pokúsiť sa obnoviť Instagramový účet pomocou formuláru.

Podrobný návod sme už uvádzali na našom blogu pred niekoľkými mesiacmi. Tento proces je stále aktuálny . V zásade ak vás Instagram požiada overiť váš Instagramový účet pred odoslaním – prihlásením , tak použite akýkoľvek iný emailový kontakt ku ktorému máte prístup. To znamená , že netreba sa opäť prihlasovať a do formuláru zadáte (niekedy je potrebné vyskúšať niekoľko iných emailových adries) kontaktný email , ktorý nepoužívate na prihlasovanie ku zablokovanému Instagramovému účtu.

Proces je jednoduchý :

1.Skopírujete nasledujúci link do webového prehliadača. Dbajte o to aby sme mali kvalitné pripojenie k internetu bez známky podozrenia (napríklad TOR, VPN alebo verejné wifi) . Použite domácu IP adresu prípadne dátové pripojenie.

https://help.instagram.com/contact/1652567838289083

2. Reprezentuje váš Instagramový účet podnikanie – v prvom kroku vyberte nie . Môžete zadať aj áno Instagram váš v nasledujúcom kroku požiada o nahratie fotografie , ktorá by mala reprezentovať vaše podnikanie alebo produkt. Čo môže byť napríklad faktúra od propagácie , objednávka alebo napríklad účet od domény.

3. Zadáte príslušné údaje (vlastník Instagramového účtu , používateľské meno bez @ , kontaktný email ,krajina z ktorej píšete). Krajina rovnako nerozhoduje. Instagram pozoruje IP adresu a daná možnosť reprezentuje len jazyk akým vám Instagram odpovie. Ak máte problém s odoslaním skúste použiť iný kontaktný email ako sme už písali vyššie.

4.Po odoslaní žiadosti vám o niekoľko minúť príde odpoveď od Facebooku (zvyčajne sú dva rovnaké emailové správy). Podľa návodu v prijatom emaile vytvoríte selfie obrázok , ktorý odošlete ako prílohu do posledného emailu. Znova odporúčame neponechávať nič na podozrivé (napríklad stiahnuté a upravené fotky). Preukážte sa vlastnou unikátnou fotkou zo smartfónu , ktorá obsahuje meta dáta , ktoré by mali presvedčiť proces posudzovania o vašej dôveryhodnosti.

Teraz už nezostáva nič len počkať na odpoveď zo strany Instagramu , prípadne využiť možnosť B. Kedy dostanete odpoveď od Instagramu(Facebooku) nie je špecifikované. Niektorý používatelia sa pokúšajú proces opakovať a postupne spamovať Facebook danými žiadosťami . Nemôžeme potvrdiť , či to má pozitívny efekt alebo nie avšak odporúčame odpovedať len raz. Proces je automatizovaný a domnievame sa , že za celým posudzovaním nie je ľudský zdroj ale znova umelá inteligencia. Zo skúsenosti , tak v minulosti daný proces nezabral dlhšie než 1 týždeň , čo v súčasnosti vo väčšine prípadov sa nepotvrdilo . Na odpoveď si môžete počkať v horizonte mesiac až dva.

B.Možnosť : Kontaktovať podporu na Facebooku

Ak ste inzerent a využívate svoj Instagramový účet na propagáciu prípadne ste aspoň raz využili propagáciu príspevku . To znamená , že máte vytvorený reklamný účet , ktorý je pridružený k vášmu Facebookovému profilu.

Kontaktovať podporu môžete cez uvedený odkaz :

https://business.facebook.com/business/help/support

1.Kliknete na možnosť Get Support / Získať podporu a otvorí sa vám drobné okno pre chat. Layout príslušnej facebookovej stránky podpory nie je zhodný pre každého používateľa. Pokúste sa vyhľadať možnosť získať podporu.

2.Vyplníte údaje vo formulári ohľadom vášho Instagramového účtu

AD account ID je číslo vášho reklamného účtu. Číslo nájdete pod webovým rozhraním https://business.facebook.com/ Pod vaším Business managerom.

3.Vysplníte žiadosť a odošlete . Vo väčšine prípadov sa ku komunikácii s podoporou dostanete prostredníctvom messengeru.

Náš tip : Snažte sa kontaktovať podporu mimo ich úradné hodiny. Znamená to , že proces bude presunutý do emailovej komunikácii. To znamená osobnejší prístup k záležitosti prostredníctvom emailu.

C.Možnosť : Vytvoriť nový Instagramový účet

Ak vám nezostáva iná možnosť vytvorte si nový Instagramový účet. Znova odporúčame zachovať , čo najdôveryhodnejšiu stopu. Zakladajte Instagramový účet pomocou aplikácie vo vašom telefóne za pomoci mobilných dát a následne zabezpečte účet (overenie emailu a overenie mobilného čísla).

Text je súčasťou Refresher Blogu, nie je redakčným obsahom. Administrátorov môžete kontaktovať na blogy@refresher.sk.

Ohodnoť blog
7
Poslať správu
📌Komplexné služby v oblasti budovania značky, obsahu , mediálnej a marketingovej komunikácie na Instagrame. 📌Získajte vlnu nových, skutočných followerov, ktorí vám váš Instagramový účet pomôžu nakopnúť.

Chceš vedieť, keď evolum pridá nový blog?

Zadaj svoj mail a dostaneš upozornenie. Kedykoľvek sa môžeš odhlásiť.