Ako objednať nový telefón bez sociálnej interakcie?

Po dvoch rokoch som sa rozhodol vymeniť svoje výkonné čínske Xiaomi, za ten uzavretý a predražený Apple. Ako na to?

Doba miernej izolácie počas pandémie Covid-19 na každom z nás zanechala nejakú stopu. Či sa nám to páči alebo nie, ja osobne to tak cítim.

Na niekom sa to prejaví podráždenými názormi k tejto téme, a niekom zas trochou frustrácie z osobného kontaktu. Ja som ten druhý prípad.

Bez návštevy pobočky, bez cudzích ľudí

Už pred niekoľkými týždňami som rozhodol pristúpiť k razantnému kroku, čo som komentoval aj na svojom Instagrame.

Drvivú väčšinu mojich online objednávok som začal objednávať pomocou nášho obrovského nemenovaného zeleného e-shopu s mimozemšťanom (P.S. hej, myslím teba Alza.sk). A to či už z dôvodu rýchleho dodania a preberania tovaru (v AlzaBoxe!) alebo parádnej samoobslužnej reklamácie cez mobilnú aplikáciu.

A áno, ak tam nenájdem zrovna najvýhodnejšiu ponuku, tak sa rozhodnem pre konkurenciu. Kamenné predajne však budú vždy kamenné predajne a mne sa nechce vysvetlovať 10 minút, prečo som sa rozhodol vrátiť lacnú klávesnicu za 17 eur.

Rovnaký myšlienkový postup som zvolil aj pri kúpe nového smartfónu. Po dvoch rokoch som sa vybral na e-shop Telekomu, našiel svoj účet a pozrel si ponuku. Za 5 minút som mal v košíku veľmi výhodnú ponuku na zariadenie, s poistením, doručením a voľbou programu, aký mi vyhovuje.

iPhone 15 za 5 minút

Pochopiteľne, nie, nový Apple iPhone 15, ktorý bol len pred niekoľkými dňami oficiálne predstavený na udalosti v Steve Jobs Theatre, nedostaneš za 5 minút. Za taký krátky čas sa mi však podarilo aktualizovať svoj program, zakúpiť zariadenie, prezrieť si akontáciu, poistenie a dokonca aj kupóny na príslušenstvo.

To všetko bez potreby sociálnej interakcie. Bez telefonického hovoru. Bez toho, aby ma niekto presviedčal, čo je výhodnejšie a ešte výhodnejšie na aktuálny mesiac. Nie som úplný introvert, skôr podľa nálady. Ale ak by som bol, toto je rozhodne cesta, ktorou ísť.

Pokiaľ ide o elektronický podpis zmlúv, nie je s tým problém. Postačí to podpísať na tablete pri preberaní zásielky u seba doma. A navyše doručenie prebieha v dočasnej krabičke, ktorá koluje medzi zákazníkmi, takže je to svojim spôsobom "eko".

Disclaimer: Tento článok nie je vytvorený v spolupráci s operátorom Telekom. Operátor nedostal jeho koncept a ani neovplyvnil jeho obsah.

Text je súčasťou Refresher Blogu, nie je redakčným obsahom. Administrátorov môžete kontaktovať na [email protected].

Ohodnoť blog
0
Poslať správu
Technologický nadšenec, občas prehnaný detailista.

Chceš vedieť, keď Slavo Dzuričko pridá nový blog?

Zadaj svoj mail a dostaneš upozornenie. Kedykoľvek sa môžeš odhlásiť.